اقتصادی

جزئیات زمانبندی مرحله چهارم کالابرگ الکترونیک

همشهری آنلاین: ‌وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتشار اطلاعیه‌ای جزئیات نحوه استفاده و زمانبندی مراجعه سرپرستان خانوار را برای دریافت اقلام مرحله چهارم کالابرگ الکترونیک اعلام کرد.

مرحله چهارم کالابرگ الکترونیک از چهارشنبه ۱۹ شهریور برای سه دهک پایین درآمدی آغاز می شود و بعد از آن از ۲۹ شهریور، ۴ دهک بعدی نیز می توانند از این طرح استفاده کنند.

جرئیات مرحله چهارم کالابرگ الکترونیک طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرح زیر است:

– مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی می‌توانند متناسب با نیازخود کالاهای تعیین‌ شده را خریداری کنند.

– محدودیتی در مقدار خرید هر کالا و نشان تجاری وجود ندارد. درصورت خرید بیش از سقف اعتبار تخصیصی، مابه‌التفاوت هزینه باید توسط خریدار پرداخت شود.

– مشمولان می‌توانند خریدهای خود را در چند نوبت انجام دهند و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست.

– بیش از ۲۵۰هزار فروشگاه خرد و زنجیره‌ای طرف قرارداد طرح کالابرگ الکترونیکی هستند و در اجرای این طرح، مشارکت دارند.

– مشمولان این طرح می‌توانند برای مشاهده فروشگاه‌ها و اطلاع از مانده اعتبار خود، برنامه کاربردی «شما» را از خدمات‌دهندگانی چون «بازار» و «مایکت» دریافت و نصب کنند.

– اطلاع‌رسانی از میزان موجودی از طریق سرشماره v.refah برای سرپرستان خانوار پیامک می‌شود و این پیامک فقط شامل میزان «اعتبار کالابرگ» بوده و تأکید می‌شود فاقد هرگونه «لینک» است.

همچنین امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری #۱۴۶۳* ۵۰۰* فراهم شده است.

– مرکز تماس ۶۳۶۹ -۰۲۱آماده پاسخگویی به سؤالات و درخواست‌های مشمولان طرح است.

– دارندگان مانده اعتبار از مراحل قبلی طرح کالابرگ الکترونیکی می‌توانند همچنان از اعتبار خود در دوره حاضر استفاده کنند.

5240150

مرجع: برترین ها

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا